Home Navega!
Navega
MUNDIAL FINN MASTERS 2018
Del 18 al 25 de maig, en Pere Jiménez, Miquel Álvarez, Xavier Penas, Jaume Alis, Nicolas de Ros i Xavier Mayoral, navegants del nostre club, van participar en el Mundial Finn Masters 2018, organitzat pel Club Nàutic El Balís, de Sant Andreu de Llavaneres.

Dels 5 regatistes participants cal destacar els podis de Xavier Penas i Miquel Álvarez:
  • Xavier Penas: 5è a la General i 2n a la seva categoria, Grand Master
  • Miquel Álvarez: 3r en la seva categoria, Legend

PHOTO-2018-05-23-17-52-49   PHOTO-2018-05-23-22-39-58

Nit de la vela Catalana
Divendres 2 de febrer, a les 18h al Museu Marítim de Barcelona, va tenir lloc la 51a Festa de la Vela Catalana amb la voluntat de reconèixer la tasca que la comunitat d’esportistes, clubs nàutics i escoles de vela realitzen al llarg de l’any.

La Federació Catalana de Vela va concedir al Club Vela Calella el màxim guardó, la vela de Platí, que va recollir el nostre President, el senyor Joan Alsina (foto esquerre). El navegant del Club Vela Calella Toni Roig també va rebre un guardó com a guanyador del rànquing català 2017 de la classe Làser Standard (foto dreta).

2018-02-02-PHOTO-00000068  2018-02-02-PHOTO-00000060 - copia

MANIFEST DEL CLUB VELA CALELLA
En aquests moments excepcionals volem posar de manifest el nostre total suport al poble de Catalunya i a les seves institucions, i alhora manifestar el nostre refús i desacord amb les desproporcionades actuacions i abusos d'autoritat que s'estan patint.

Calella de Palafrugell, 23 de setembre del 2017

Oncotrail 2017
L'equip del Club Vela Calella torna a participar a l'ONCOTRAIL, que es celebrarà el 7 i el 8 d'octubre.
Aquest equip està integrat per: com a Líder Carla Lloveras Reballí i la resta de mebres són: David Miralpeix Bayo, Francesca Limeres Cornellà, Sergi Ballester Pi, Bernat Juliol Pericot, Xavier Fiego Diaz, Eduard Vila Royo i Eva Martin Moreno Jimenez.

IMG 5922 ONCOTRAIL

L'Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l'Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell i que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. La cursa se celebra cada any el primer cap de setmana d'octubre.
La cursa es du terme a Baix Empordà i té un recorregut circular d'uns 100 quilòmetres amb sortida i arribada a Palafrugell. Cada equip ha de recórrer aquest trajecte en un màxim de 30 hores.
A més de passar-ho bé, es contribuieix a recollir fons per ajudar la Fundació Oncolliga Girona en la seva tasca de millora de les condicions de vida dels malalts de càncer (per exemple: serveis de fisioterapeutes, drenatge limfàtic, serveis psicològics, banc de perruques...) amb la supervisió del comitè tècnic de l'entitat.
També un percentatge de la quantitat recaptada es destinarà a la investigació de la malaltia dins de l' Institut Català d'Oncologia de Girona.
A més, si et sumes al repte ens ajudaràs a conscienciar la societat de la importància de la lluita diària contra el càncer.
Aquesta cursa està impulsada per la Fundació Oncolliga Girona, Lliga catalana d'ajuda al malalt de càncer, una entitat sense ànim de lucre l'objectiu de la qual és millorar el dia a dia dels malalts oncològics i dels seus familiars a les comarques gironines.
El Club Atlètic Palafrugell es va fundar a finals de 1971 i set anys després, el 1978, va ser el club pioner a l'Estat espanyol en organitzar una marató, la I Marató Catalunya. A principis del 2000 va crear un ambiciós projecte atlètic: el Girona Costa Brava-Club Atlètic Palafrugell, que pretén aglutinar els esforços de diferents nuclis atlètics de les comarques de Girona.

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 Següent > Final >>

Pàgina 1 de 7