Home Navega!
Navega
Oncotrail 2017
L'equip del Club Vela Calella torna a participar a l'ONCOTRAIL, que es celebrarà el 7 i el 8 d'octubre.
Aquest equip està integrat per: com a Líder Carla Lloveras Reballí i la resta de mebres són: David Miralpeix Bayo, Francesca Limeres Cornellà, Sergi Ballester Pi, Bernat Juliol Pericot, Xavier Fiego Diaz, Eduard Vila Royo i Eva Martin Moreno Jimenez.

L'Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l'Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell i que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. La cursa se celebra cada any el primer cap de setmana d'octubre.
La cursa es du terme a Baix Empordà i té un recorregut circular d'uns 100 quilòmetres amb sortida i arribada a Palafrugell. Cada equip ha de recórrer aquest trajecte en un màxim de 30 hores.
A més de passar-ho bé, es contribuieix a recollir fons per ajudar la Fundació Oncolliga Girona en la seva tasca de millora de les condicions de vida dels malalts de càncer (per exemple: serveis de fisioterapeutes, drenatge limfàtic, serveis psicològics, banc de perruques...) amb la supervisió del comitè tècnic de l'entitat.
També un percentatge de la quantitat recaptada es destinarà a la investigació de la malaltia dins de l' Institut Català d'Oncologia de Girona.
A més, si et sumes al repte ens ajudaràs a conscienciar la societat de la importància de la lluita diària contra el càncer.
L'organització
Aquesta cursa està impulsada per la Fundació Oncolliga Girona, Lliga catalana d'ajuda al malalt de càncer, una entitat sense ànim de lucre l'objectiu de la qual és millorar el dia a dia dels malalts oncològics i dels seus familiars a les comarques gironines.
Club Atlètic Palafrugell
El Club Atlètic Palafrugell es va fundar a finals de 1971 i set anys després, el 1978, va ser el club pioner a l'Estat espanyol en organitzar una marató, la I Marató Catalunya. A principis del 2000 va crear un ambiciós projecte atlètic: el Girona Costa Brava-Club Atlètic Palafrugell, que pretén aglutinar els esforços de diferents nuclis atlètics de les comarques de Girona.

Campionat Catalunya Finn 2016
Campionat de Catalunya de Finn al CN El Balís

El 24 i 25 de setembre es va celebrar al CN El Balís, per delegació de la Federació Catalana de Vela, el Campionat de Catalunya de la classe Finn amb 16 embarcacions inscrites, una d'elles d'origen francès.
Entre ells hi havia el soci del Club Pere Jiménez Meifren, amb categoria Super Legend.
Sis proves van ser les que es van disputar, totes agrupades a diumenge ja que el dissabte el Comitè de Regates es va veure obligat a posposar les proves a l'assolir 20 nusos amb puntes de 24. Les embarcacions van sortir a mar un cop es va calmar la situació, però va ser tan dràstic el canvi que cap Finn va poder completar cap prova per falta de vent.
La primera prova la va guanyar el regatista de Perpinyà Florian Faucheux, que va superar al regatista del Club Vela Blanes, David Ordóñez, i en tercer lloc Pere Jiménez del Club Vela Calella. Les classificacions finals van estar molt renyides al quedar de la següent manera: primer, Àlex Muñoz del Club de Vela Blanes a tres punts del segon, Florian Faucheux, i tercer Pere Jimenez del Club Vela de Calella.

Medalles Campionat de Catalunya:
1. Axel Muñoz (senior) – CV Blanes
2. Pere Jimenez (super legend) – CV Calella
3. David Ordoñez (youth) – CV Blanes

Classificació open Absoluta:
1. Axel Muñoz – CV Blanes
2. Florian Faucheux – Perpinyà
3. Pere Jimenez – CV Calella

Categoría juvenil:
1. David Ordoñez – CV Blanes

Categoría Master Campionat Catalunya:
1. Pedro Jimenez – CV Calella
2. Miguel Angel Mateo – CN El Balís
3. Roger Jordana – CN Cambrils

3 Pins Cup 2016
V TRES PINS CUP 2016 -9a Copa d'Europa- de la classe "Open 5.00":

DSCN0927

Els dies 5, 6 i 7 de maig ha tingut lloc en aigües costaneres de Palafrugell la 9ª COPA D'EUROPA de vela reservada a embarcacions de la categoria "Open 5.00". L'organització ha sigut a càrrec del Club Vela Calella i el Club Nàutic Llafranc de forma conjunta.

Amb una participació de 30 regatistes, es van disputar 3 proves el dijous, 2 el divendres i 3 el dissabte.

Dissabte a les 19:30 hores, a l'Hostal La Llagosta, es procedirà al lliurament de premis amb l'assistència de:
• Sr. Martí, Vicepresident del CN Llafranc
• Sr. Castañer, Tresorer del CN Llafranc,
• Sr. Juli Fernández, Alcalde de Palafrugell
• Sr. Joan Alsina, President del CVC
• Sr. Medir, Tresorer del CVC
• Sr. Keerl, Comodor del CVC
• Sr. Mayoral, Comodor del CVC

El podi d'aquesta Copa d'Europa 2016 és el següent:

1rs. classificats PIPAS  2n classificats QUATRAS 3r classificats LE PERE SPIKAS

1r. "PIPAS" Jean-Marie Clavé / Bruno Dumas
2n. "QUATR'AS" Jacques Davaine / Emmanuel Rey
3r. "LE PERE SPIKAS" Frederic Igosse / Tom o Laura Igosse

Trofeu Canalla
El passat 22 d'agost estava convocat el Trofeu Canalla, per a tots aquells nens i nenes, alumnes de l'Escola de velai que no han participat mai a cap regata.
Mentre els monitors eren a mar, mesurant el vent, els nens anaven montant, petò el fort vent, les ràfages d'entre 12 i 18 nusos i una gran quantitat de meduses, van fer que el cap de regates decidís anular la prova.

P8220002  P8220003

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 Següent > Final >>