Home Navega! Mini Transat 2013
Mini Transat 2013

Acompanyant al Sr. Joan Alsina i Dachs, President CVC, tenim a Pilar Pasanau regatista del Club Vela Calella.

Pilar_i_Sr.Alsina

Pilar Pasanau s'està preparant per participar a la Mini Transat 2013, que tindrà sortida el mes d'octubre des del Port de Douarnenez-Courses (FRA), amb escala a Canaries i arribada a Guadalupe. La Mini Transat és una regata trasatlàntica en solitari per velers de 6,5 m. d'eslora.

El passat diumenge 3 de març, la Pilar va sortir navegant de Barcelona. Després d'una complicada navegació on es va inclús quedar sense pilot automàtic, va arribar el dilluns a la Grande Motte (França) per disputar la seva primera regata com a navegant del Club Vela Calella, que li servirà de preparació per a la Mini Transat.

Podeu seguir a la Pilar a través d'aquest enllaç:  https://www.facebook.com/WOWTanitTeam