Home Notícies General El Club Vela Calella Sailing Team al I Open de Match Race Escoles de la Mar de la Generalitat - Marina Burriananova

El passat 26 i 27 de novembre les aigües de Burriana, Castelló, van acollir el I Open de Match Race Escoles de la Mar de la Generalitat - Marina Burriananova, on les nostres 3 navegants de l'equip de regata del Club Vela Calella, l'únic equip d'aquest Open integrament fomat per dones., on aconseguir una 4arta posició. Es tracta del primer Open d'aquestes característiques que s'organitza en aquesta província de la modalitat match race, modalitat que ha sigut per fi reconeguda i acceptada com a classe olímpica femenina pels propers Jocs Olímpics de Londres.

1_Burriana

3_Burriana6_Burriana
Trofeu_Tanit  T.Tanit   Entrega_trofeus_Vilanova

El 15 i 16 d'octubre va tenir el Trofeu Tanit, organitzat per la ADNT i el Club Nàutic de Vilanova, on hi van participar les 3 navegants que formen l’equip de regata del Club Vela Calella.

El dissabte 15 d’octubre, amb una màxima de 17 nusos d'EST amb molta mar de fons, el vent va anat baixant durant el transcurs del dia.

Les regatistes de Calella es preparaven a les 11 del mati per disputar les regates. Un total de 12 tripulacions en la modalitat J80. El format de regata ha sigut de 2 grups de 6 embarcacions cadascuna i amb rotacions. En total cada tripulació ha realitzat 3 proves, podent navegar amb totes les contrincants. Els sis millors resultats es van classificat al grup OR i les sis restants al grup PLATA.

Les nostres regatistes es van classificar en el grup OR amb una 5a posició en la classificació provisional.

El diumenge 16 es despertava amb un cel molt ennuvolat i sense vent. A les 10h es va fer l'esmorzar de germanor a la terrassa del Club Nàutic Vilanova. A les 11h es va fer un petita reunió de patrones per definir el format de competició de la jornada.

Es faria una prova del grup OR i una prova del grup PLATA, si les condicions climatològiques ho permetien es faria una segona prova del grup OR.

El Club Vela Calella Sailing Team competia a la primera prova d'OR. Després de més d'una hora esperant el senyal d'avís per la sortida per falta de vent, les noies van fer una brillant sortida i posicionant-se 2es en el primer bastó, finalment van quedar en una meritòria 3a posició, per davant de l'embarcació patronejada per l'ex-olímpica Mònica Azón.

Amb aquesta 3era posició el CVC Sailing Team estava a tant sols 2 punts de les 4es en la classificació general.

El CVC Sailing Team, estava ansiós per poder realitzar la segona prova i poder remuntar més i poder-se endur la 3a posició de la classificació general, però per falta de temps només es va realitzar una sola prova.

Finalment, el team femení de Calella va quedar en 5a posició.

Felicitats a les tres!