Home Euro Laser Masters Cup *NEWS Notícies
 Cartell Euro Laser 2019

Més de 100 inscrits a l'Euro Laser Màsters de Calella de Palafrugell
Important presència en aquesta edició de laseristes donostiarres

Calella de Palafrugell, 21 de març 2019.- Quinze dies abans de l'inici de la regata Euro Làser Màsters Cup 2019 - XIII Trofeu Calella Palafrugell -Memorial 'Pitus' Jiménez, ja s'ha superat la xifra de 100 regatistes inscrits per a aquesta edició.

L'organització està ultimant detalls per a la celebració a partir del proper 4 d'abril d'aquesta regata, referència europea per a la classe Laser Màsters, on destacats laseristes arribats de tot el continent europeu aprofiten aquesta prova per retrobar-se i gaudir navegant en l'incomparable camp de regates de Calella de Palafrugell.

A banda de la nombrosa participació espanyola, en total 42 regatistes dels 108 inscrits fins el moment, és molt destacada la presència de regatistes estrangers que navegaran en aigües de Calella de Palafrugell. Fins ara 63 esportistes amb vela estrangera, destacant la important participació francesa amb 19 laseristes. També són rellevants les inscripcions arribades de Regne Unit (7 regatistes), Alemanya (6 regatistes), Itàlia, Suïssa, Bèlgica, Holanda, Suècia, Portugal. En aquesta edició hi ha dos regatistes del continent americà, un argentí i un altre de Mèxic.

Important representació del RCN Sant Sebastià
Entre els espanyols inscrits aquest dies hi ha la de l'important grup de màsters que vindràn del RCN Sant Sebastian, amb Oskar Hernando, Javier Isidro, la fèmina Edurne Berrueta, Santi Pablos, Antxon Madina, Javi Larramendi, Goicoechea Koldo, Txema Garcia, molts d'ells per primera vegada en aquesta sèrie de la Euro Làser Màsters Cup.

Altres laseristes espanyols inscrits aquests últims dies a l'edició del 2019 són dels coneguts regatistes Toni Gibert del GEN de Roses, Jose Maria Van der Ploeg del CN el Balís, Carlos Edmundo Silva del RCN Barcelona, Federico Madrid del CN l'Escala, Ignasi Jiménez del CV Calella.

Entre d'altres espanyols, primers inscrits setmanes anteriors, figuren l'alacantí Michel Majon (CN Altea), els madrilenys Javier Echávarri, Asunción Fernández i David Peralta Parla del RCN Madrid, els andalusos Sergio González, Felix Baratech Gutiérrez, Alejandro Peguero i Victòria Merelo del CNM Benalmádena, el murcià Chencho Ortega del CN Portman. el gallec Alfredo Vázquez o el canari Jose Luis Doreste.

Entre els catalans inscrits aquestes ultimes setmanes destaquen Miquel Noguer, Joan Grau Cases, Xavier Penas, Mònica Azón, Carles Jané, Xavier Boluda, Leandro Rosado, Oriol Marron, Ignasi Jiménez o Raúl Caner, entre d'altres.

La regata Làser Màster del Club Vela Calella és un referent en l'esport de la vela. Aquesta prova europea del Laser, s'ha convertit en una de les més emblemàtiques de la classe Laser a nivell internacional, que es disputa a la Mediterrània.

Calella de Palafrugell, 5 de març, 2019.- A un mes de la celebració de l'Euro Laser Masters Cup 2019 - XIII Trofeu Calella Palafrugell -Memorial 'Pitus' Jiménez, s'està perfilant com serà enguany la regata de referència del Laser Màster Europeu.
Regatistes d'Itàlia, Gran Bretanya, França, Alemanya, Suècia, Suïssa, Països Baixos, Bèlgica, Portugal, Argentina i Espanya, competiran el proper 4 d'abril fins al diumenge dia 7 en una de les proves més destacades de la vela internacional.
En aquesta edició és notable l'alta participació de regatistes femenines, amb laseristes com les alemanyes Alexandra Behrens (SC Mühlenberger), Noack Ute, les franceses Isabelle Arnaux (CV Marsellain), Clara Ernouf (CN Nice), o les espanyoles Asunción Fernández (RCN Madrid), Victoria Merelo (CNM Benalmádena), Elena Saenz de Juan (RCN Barcelona) i Mònica Azón (CN el Masnou).
També destaca en aquesta edició de l'Euro Laser Masters Cup la important presència de regatistes italians que tornaran a estar de nou en aigües de Calella de Palafrugell, el que demostra l'interès dels transalpins en aquesta prova. En aquesta ocasió estan inscrits els italians Alessandro Castelli, Davide Grassi o Guiseppe Cavalli, que voldran reafirmar el nivell del làser itàlic entre els participants en aquesta prova.
La presència francesa, alemanya, britànica i espanyola dominen entre els inscrits. Destaquen els britànics Andy Baccas, Chris Ellyatt, Marcus White, Tim French, Alan Davis, Michael Hicks, També és molt important la presència de laseristes francesos amb Laurente Vigo, Pierrick Amizet, Regis Berenguier, Christophe Greaume, Marçon Poopy, Rene Rochet, Sébastien Baudie, Patrick Jos, Jacky Nebrel, Gerard de Roffignac, Claude Gignoux, Jean Philippe Galle, o Jean-Pierre Vogstenperger entre d'altres.
Fins al moment 35 regatistes espanyols estan inscrits. A part dels esportistes locals, molts d'ells són fidels a aquesta cita de la vela, també estaran a la badia de Calella de Palafrugell l'alacantí Michel Majon (CN Altea), els madrilenys Javier Echávarri, Asunción Fernández i David Peralta Parla del RCN Madrid, els bascos Koldo Goicoechea, Txema Garcia del RCN San Sebastian, els andalusos Sergio González, Felix Baratech Gutiérrez, Alejandro Peguero i Victòria Merelo Cuevas del CNM Benalmádena, o el murcià Chencho Ortega del CN ​​Portman.
La regata màster de la classe Laser del Club Vela Calella és un referent en l'esport destinat als esportistes màsters, faceta cada vegada és més dinàmica i amb molta participació. Aquesta prova europea del Laser, s'ha convertit en una de les més emblemàtiques de la classe Laser a nivell internacional, que es disputa a la Mediterrània.