Home Notícies General IX TROFEU PORT BO
IX TROFEU PORT BO
El cap de setmana del 29 i 30 de maig va tenir lloc el Trofeu Port Bo, per a les classes laser standard i laser radial.

pdf Classificacions Laser Standard                          pdf Classificacions Laser Radial

p1010161.jpg
  p1010187.jpg

Gaudint d'unes bones condicions meteorològiques i d'un vent força variable els més de 28 regatistes van poder navegar en aigües de Calella de Palafrugell en plenes Festes de Primavera.
La regata va començar dissabte amb un bon esmozar que el club va oferir als regatistes. Seguidament, a les 12h es van dirigir cap a mar on el Jurat va donar la primera sortida.

Diumenge, les condicions meteorològiques també ens van acompanyar i es van poder fer 3 proves més, amb un total de 6 proves.

Finalment, els tres primers classificats de standard van ser Ruben Serra, Daniel Fa i Miguel Noguer.
De laser radial,  Oriol Martí, Josep Ferrés i Gonzalo Jiménez.
A les 17h de la tarda, en un acte a la seu  social del club, el nostre Comodor, el Sr. Xavier Mayoral acompanyat d'en Josep Jiménez, Secretari Nacional Laser Master, van felicitar als tres primers classificats de cada categoria i els van fer entrega dels corresponents trofeus.

p1010195.jpg