Home Navega! Campionat Catalunya Finn 2016
Campionat Catalunya Finn 2016
Campionat de Catalunya de Finn al CN El Balís

El 24 i 25 de setembre es va celebrar al CN El Balís, per delegació de la Federació Catalana de Vela, el Campionat de Catalunya de la classe Finn amb 16 embarcacions inscrites, una d'elles d'origen francès.
Entre ells hi havia el soci del Club Pere Jiménez Meifren, amb categoria Super Legend.
Sis proves van ser les que es van disputar, totes agrupades a diumenge ja que el dissabte el Comitè de Regates es va veure obligat a posposar les proves a l'assolir 20 nusos amb puntes de 24. Les embarcacions van sortir a mar un cop es va calmar la situació, però va ser tan dràstic el canvi que cap Finn va poder completar cap prova per falta de vent.
La primera prova la va guanyar el regatista de Perpinyà Florian Faucheux, que va superar al regatista del Club Vela Blanes, David Ordóñez, i en tercer lloc Pere Jiménez del Club Vela Calella. Les classificacions finals van estar molt renyides al quedar de la següent manera: primer, Àlex Muñoz del Club de Vela Blanes a tres punts del segon, Florian Faucheux, i tercer Pere Jimenez del Club Vela de Calella.

Medalles Campionat de Catalunya:
1. Axel Muñoz (senior) – CV Blanes
2. Pere Jimenez (super legend) – CV Calella
3. David Ordoñez (youth) – CV Blanes

Classificació open Absoluta:
1. Axel Muñoz – CV Blanes
2. Florian Faucheux – Perpinyà
3. Pere Jimenez – CV Calella

Categoría juvenil:
1. David Ordoñez – CV Blanes

Categoría Master Campionat Catalunya:
1. Pedro Jimenez – CV Calella