EURO LASER MASTERS CUP 2020

Cartell Euro Laser 2020 a7be467a-7fb6-4017-b87e-30e3dabe4fc9 d7eacc07-699e-4750-a97d-443b71479a87
Euro Làser Màsters Cup 2020
XIV Trofeu Calella de Palafrugell - Memorial Pitus Jiménez

Presentada la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup del Club Vela Calella

Saló Nàutic Internacional de Barcelona, ​​10 d'octubre, 2019.-
Avui ha tingut lloc a l'estand de la Federació Catalana de Vela, la presentació de la XIV edició de l'Euro Làser Màsters Cup, regata organitzada pel Club Vela Calella.

A l'acte hi han assistit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, la delegada de la classe Làser Màster Espanya, Seny Jiménez, el vicepresident del Club Vela Calella, Joan Albert Salsas i el president emèrit del Club Vela Calella, Joan Alsina.

Durant la presentació s’han donat detalls de la propera edició, que es disputarà del 23 al 26 d'abril del 2020 i s’espera més d'un centenar de regatistes de la classe làser màster, vinguts de tota Europa. Tal com ha dit el president de la Federació Catalana de Vela, Xavier Torres, “l'Euro Laser Màsters Cup és una de les regates més significatives que celebrem, i la seva consolidació demostra que és un exemple d'èxit”. Aquesta sèrie del circuit Euro Làser Màsters és una de les que té més participació d’Europa. “I això és perquè es conjuga tan l'excel·lent organització esportiva, com el vessant de festa i germanor entre esportistes, que representa un lloc de trobada per a tots els que hi participen, així com dels familiars que els acompanyen”.

Joan Alsina, president emèrit, ha destacat aquesta faceta de regata consolidada, “que cada any creix en nombre de participants, es va iniciar fa més de catorze anys, amb mitjanes de 80 i 90 regatistes participants i ara, des de fa anys ja superem els 100 inscrits per edició, havent arribat als 120 regatistes”.

I ha recordat que l'Euro Laser Màsters Cup és una trobada esportiva i d'amistat on més d'un centenar de regatistes es reuneixen cada any en aigües de Calella de Palafrugell, per competir i gaudir del mar, en una de les cites més emblemàtiques de la classe Laser a nivell internacional, que reuneix regatistes procedents de tot Europa i forma part del circuit europeu de Laser Màsters.

APERTURA D'INSCRIPCIONS: GENER 2020!!!
APERTURA DE INSCRIPCIONES: ENERO 2020!!!                 PRE-ENTRIES OPENING: JANUARY 2020!!!

NIT DEL SOCI

Terrassa piscina H.Garbí

20:30h Entrega de premis de les Regates Socials i del Campionat de dòmino

21:30h Aperitiu als jardins de l’hotel

Preu: 25€

(una part d’aquest import es destinarà a fins benèfics subvencionant
l’equip del CLUB VELA CALELLA que participarà a l’ONCOTRAIL 2019).

Aforament limitat.
Cal reservar els tiquets abans del 25 d'agost trucant al 972.614.619
ó per mail a

Mediterranean Finn Cup 2019
CLASSIFICACIONS:
17/5/19: pdfPRACTICE RACE                                                                                 Galeria fotogràfica
18/5/19: pdfR1
19/5/19: pdfR2 pdfR3  pdfGENERAL

Cartell Mediterranean Finn Cup -linia blanca-

Cartell Euro Laser 2020

Oncotrail 2018
L'equip del Club Vela Calella torna a participar a l'ONCOTRAIL. Enguany amb el Dorsal 51.
Aquest equip està integrat per: com a Líder Carla Lloveras Reballí i la resta de mebres són: Adrià Quimtana, Xavier Fiego, Kim Sevilla, Nil Riembauà, Ferran Pujadas, Joan Ramon i Eduard Vila.

ONCOTRAIL

L'Oncotrail és una cursa per equips de 100 km organitzada per la Fundació Oncolliga Girona conjuntament amb l'Agrupació Excursionista Palafrugell i el Club Atlètic Palafrugell i que té com a objectiu recaptar fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer. La cursa se celebra cada any el primer cap de setmana d'octubre.
La cursa es du terme a Baix Empordà i té un recorregut circular d'uns 100 quilòmetres amb sortida i arribada a Palafrugell. Cada equip ha de recórrer aquest trajecte en un màxim de 30 hores.
A més de passar-ho bé, es contribuieix a recollir fons per ajudar la Fundació Oncolliga Girona en la seva tasca de millora de les condicions de vida dels malalts de càncer (per exemple: serveis de fisioterapeutes, drenatge limfàtic, serveis psicològics, banc de perruques...) amb la supervisió del comitè tècnic de l'entitat.
També un percentatge de la quantitat recaptada es destinarà a la investigació de la malaltia dins de l' Institut Català d'Oncologia de Girona.
A més, si et sumes al repte ens ajudaràs a conscienciar la societat de la importància de la lluita diària contra el càncer.
Aquesta cursa està impulsada per la Fundació Oncolliga Girona, Lliga catalana d'ajuda al malalt de càncer, una entitat sense ànim de lucre l'objectiu de la qual és millorar el dia a dia dels malalts oncològics i dels seus familiars a les comarques gironines.
El Club Atlètic Palafrugell es va fundar a finals de 1971 i set anys després, el 1978, va ser el club pioner a l'Estat espanyol en organitzar una marató, la I Marató Catalunya. A principis del 2000 va crear un ambiciós projecte atlètic: el Girona Costa Brava-Club Atlètic Palafrugell, que pretén aglutinar els esforços de diferents nuclis atlètics de les comarques de Girona.

53è Trofeu Toni Pelegrí -in memoriam-
Dissabte 24 i diumenge 25 d'agost .... inscriu-te ja i vine a navegar amb nosaltres!

pdfAnunci Regata       pdfInstruccions de Regata

pdfFormulari Inscripció Individual      pdfFormulari Inscripció per menors